مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-01اقتصادي

راحت ترین کار برای ایجاد اشتغال در استان مرز و طرح جهش تولید مسکن است


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ساخت مسکن 120 رشته را همراه با خود راه اندازی می کند گفت: امروز راحت ترین کار برای ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان نه صنعت و نه معدن بوده بلکه بهترین کار یکی مرز و دیگری طرح جهش تولید مسکن است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ساخت مسکن 120 رشته را همراه با خود راه اندازی می کند گفت: امروز راحت ترین کار برای ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان نه صنعت و نه معدن بوده بلکه بهترین کار یکی مرز و دیگری طرح جهش تولید مسکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی در نشست توسعه شهری شهر زاهدان افزود: ما در هر جایی از استان باید الگوهای مناسبی که در هر حوزه دفع پسماند، معماری ساختمان، نحوه تردد ماشین ها و جایگاه سوخت وجود دارد ابتدا شناسایی و به سایر نقاط معرفی کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه راحت تر از جذب سرمایه گذاری بزرگتر کردن واحدهای تولیدی موجود است گفت: طرح توسعه واحدهای تولیدی استان باید تعریف شود.

مدرس خیابانی افزود: در مورد موضوعات توسعه شهری اگر بخواهیم الگوی موفق را به هم استانی هایمان ارائه دهیم باید زاهدان را حداقل شهری خوب به لحاظ همه شاخص های شهری، توسعه اجتماعی، فرهنگی و رفاه زندگی معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راحت ترین کار برای ایجاد اشتغال در استان مرز و طرح جهش تولید مسکن است

راحت ترین کار برای ایجاد اشتغال در استان مرز و طرح جهش تولید مسکن است