مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-01سياسي

بسیج اساتید کشور، به شکل سایه ای درکنار نهاد علم حرکت می کند


قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور گفت: سازمان بسیج اساتید کشور یک نهاد جنبشی و نهضتی است که به شکل سایه ای درکنار نهاد علم در کشور حرکت می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور گفت: سازمان بسیج اساتید کشور یک نهاد جنبشی و نهضتی است که به شکل سایه ای درکنار نهاد علم در کشور حرکت می کند.

دکتر محمدرضا ابن الدین حمیدی، ظهر امروز 10 آذرماه، در اختتامیه نشست سراسری مسئولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای کشور که در دانشگاه فنی وحرفه ای خراسان رضوی برگزار شد،اظهار کرد: ما یک نهاد جنبشی و نهضتی هستیم که به شکل سایه ای درکنار نهاد علم در کشور حرکت می کنیم.

نهاد علم در کشور اگر کارش را به خوبی انجام دهد و خوب حرکت کند ما دیگر معنی نداریم و اگر ماموریت ها به خوبی پیش رود ما باید بیکار شویم.

مشکل این است که علمی که در نهاد علم تولید می شود بخشی پژوهشی، فرهنگی و بخشی آموزشی است و ما آمده ایم که در صحنه کمک کنیم، جلو برویم و مطالبه کنیم.

گاهی تشویق کنیم و نقش ما به عنوان این نهضت کمک به حکمرانی علمی در اشاعه علم است.

قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم نقش علمی خودمان را ایفا کنیم بایستی بتوانیم بین مسائل و مشکلات زیست بومان یک ارتباط علمی برقرار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اساتید کشور، به شکل سایه ای درکنار نهاد علم حرکت می کند

بسیج اساتید کشور، به شکل سایه ای درکنار نهاد علم حرکت می کند