مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-01سياسي

واکنش کانون کارگردانان به اظهارات یک نماینده مجلس و تهدیدات او


همواره مسئولین و نماینده هایی در مجلس که رفتار و علائق و خواست اکثریت مردم را نادیده می گیرند و از نیازهای فرهنگی و روز جامعه بی خبرند باعث دلسردی اهالی فرهنگ و هنر و فرار نخبگان شده اند - همواره مسئولین و نماینده هایی در مجلس که رفتار و علائق و خواست اکثریت مردم را نادیده می گیرند و از نیازهای فرهنگی و روز جامعه بی خبرند باعث دلسردی اهالی فرهنگ و هنر و فرار نخبگان شده اند در پی واکنش ها به اظهارات یک نماینده مجلس پیرامون فیلم های توقیفی، کانون کارگردانان سینمای ایران هم واکنش نشان داد.

بیانیه کانون کارگردانان سینما در مورد اظهارات بیژن نوباوه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و از اعضای شورای پروانه نمایش سینمایی: ما به این نگاه محدود، ساده انگارانه و توهین آمیز به سینمای ایران معترضیم / نسبت ایشان با هنر و فرهنگ این سرزمین جای تردید دارد.

کانون کارگردانان سینمای ایران اظهارات غیرتخصصی و بدون پشتوانه ی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی آقای بیژن نوباوه را که عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نیز هستند، غیرقانونی و دور از شان نماینده قوه قانون گذار می داند.

چگونه می توان 30 فیلم سینمایی را که به طور قانونی پروانه نمایش گرفته اند، مساله دار و غیرقابل نمایش عمومی دانست؟ این نگاه های سلبی و محدود، ساده انگارانه و توهین آمیز به سینمای ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کانون کارگردانان به اظهارات یک نماینده مجلس و تهدیدات او

واکنش کانون کارگردانان به اظهارات یک نماینده مجلس و تهدیدات او