مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-01اقتصادي

میوه های شب یلدا تأمین شد/ ذخیره سازی 6.5میلیون تن سیب و پرتقال شب عید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی دارایی نژاد ابراز کرد: از آن جایی که هرساله میوه های شب یلدا مثل هندوانه و انار مصرف بیشتری دارد، - رییس اتحادیه بارفروشان از تأمین کامل میوه های شب یلدا خبر داد و گفت: از دو ماه قبل، بازار رصد و برنامه ریزی لازم برای تأمین نیاز مردم انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی دارایی نژاد ابراز کرد: از آن جایی که هرساله میوه های شب یلدا مثل هندوانه و انار مصرف بیشتری دارد، امسال نیز برنامه ریزی برای عرضه آن صورت گرفته است.

وی گفت: هندوانه سفید، هندوانه ساکاتا، بیضی و گرد در میناب کشت شده و در حال عرضه در میادین مرکزی است.

رییس اتحادیه بارفروشان به عرضه روزانه 200 تا 300 تن هندوانه در میادین بزرگ کشور اشاره کرد و افزود: تا یک هفته آینده، عرضه به بیش از هزار تن خواهد رسید.

دارایی نژاد به عرضه انار هم اشاره کرد و گفت: برای تأمین انار شب یلدا، باغ های شیراز، ساوه، فیروزکوه، دماوند، کاشمر و قسمتی از کاشان را رصد کردیم ضمن اینکه بخشی از انار های برداشت شده در انبار ها ذخیره شده است که اگر در آستانه شب یلدا، قیمت ها افزایش داشت، با عرضه انار های دپوشده به بازار، از افزایش قیمت آن جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه های شب یلدا تأمین شد/ ذخیره سازی 6.5میلیون تن سیب و پرتقال شب عید

میوه های شب یلدا تأمین شد/ ذخیره سازی 6.5میلیون تن سیب و پرتقال شب عید