مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-01سياسي

«رفیعی آتانی» رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم شد


مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم برگزار و در این مراسم دکتر عطاءالله رفیعی آتانی به عنوان رییس جدید «مرکز تحقیقات اسلامی مجلس» معارفه و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد جواد شوشتری مشاور رییس  مجلس و رییس حوزه ریاست و مجلس شورای اسلامی باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که مرکز تحقیقات اسلامی مجلس بتواند با کمک همه کسانی که دل در گرو حل انقلاب، جمهوری اسلامی به عنوان یادگار امام راحل و مردم عزیزمان دارند، بتوانند خدمات خود را به مجلس ارائه دهد.

وی گفت: تنوع کار مجلس و کمیسیون ها نیازمند نگاه دقیق علمی و دینی است که باید میان مجموعه ها تعامل و ارتباط وجود داشته باشد تا با کمترین مشکل، طرح ها و لوایحی که در مجلس هست، به نفع ملت به تصویب برسد.

شوشتری از خدمات حجت الاسلام والمسلمین دکتر رجایی نیا رییس سابق مرکز تقدیر و برای دکتر رفیعی آتانی آرزوی تقدیر کرد و گفت: در هر زمانی ک مسئولیت ها برگردن منا است بتوانیم رضایت خداوند را همراه داشته باشیم و از همه توان برای آن جایگا در اختیار، بهره برداری کنیم.

  بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با بیان اینکه در ضرورت و اهمیت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس جای تردید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رفیعی آتانی» رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم شد

«رفیعی آتانی» رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم شد