مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-01فرهنگي

ارشاد با لغو محدودیت های کرونایی سالن های کنسرت موافقت کرد


در تازه ترین جلسه مدیران معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تهیه کنندگان و فعالان برگزاری کنسرت های موسیقی با برگزاری اجراهای زنده در قالب ظرفیت صددرصدی سالن ها موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز برگزاری این جلسه در بعدازظهر امروز چهارشنبه دهم آذرماه خبر داد و اعلام کرد: در این جلسه که با حضور محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری و محمد اله یاری سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد با نمایندگان سالن های کنسرت و شرکت های اصلی برگزاری کنسرت برگزار شد، آقای شالویی نوید این موضوع را داد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صدور مجوز برگزاری کنسرت با در نظر گرفتن ظرفیت صددرصدی سالن ها مانعی ندارد.

این در حالی است که الزام رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت تماشاگران و هنرمندان می بایست در اولویت اول برگزاری کنسرت ها قرار گیرد.

وی در پایان صحبت های خود از همراهی و مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تسریع در روند برگزاری کنسرت ها با شرایطی که برنامه گذاران و فعالان این حوزه طی روزهای اخیر با آن رو به رو هستند قدردانی کرد.

شایان ذکر است، با توجه به کاهش شیوع کرونا ، دفتر موسیقی پیش تر نشست هایی را با موسسات موسیقی و سالن ها برای اجراهای موسیقی متناسب با شرایط کرونایی برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارشاد با لغو محدودیت های کرونایی سالن های کنسرت موافقت کرد

ارشاد با لغو محدودیت های کرونایی سالن های کنسرت موافقت کرد