مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-01اقتصادي

آبرسانی سیار در تاریخ 55 ساله آبفا اصفهان بی سابقه بود


در تابستان امسال نزدیک به 62 میلیون لیتر آب با استفاده از 5 هزار و 800 تانکر آبرسان بین شهروندان و روستاییان توزیع شد که در تاریخ 55 ساله این شرکت بی سابقه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، مهرداد خورسندی، سخنگوی آبفای استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به سردی هوا و شرایط دمایی موجود، میزان 11 مترمکعب بر ثانیه آبی که از تصفیه خانه آب بابا شیخعلی (سامانه اول آبرسانی) وارد مدار بهره برداری می شود، کفاف نیاز شرب و بهداشت جمعیت 58 شهر و 380 روستای طرح آبرسانی اصفهان بزرگ را می دهد.

وی گفت: به دنبال سرد شدن هوا و کاهش میزان مصرف مشترکان، در حال حاضر هیچ آبی از چاه های متفرقه استحصال و وارد شبکه آبرسانی این مناطق نمی شود و آب تصفیه خانه باباشیخعلی کفاف شرب و بهداشت را می دهد.

خورسندی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در تابستان امسال از چاه ها و تصفیه خانه آب باباشیخعلی در مجموع تا 13 هزار و  800 لیتر بر ثانیه آب تولید و تصفیه می کرد، در حالی که مصرف آب در برخی از ساعات اوج مصرف به حدود 18 هزار لیتر در ثانیه می رسید و همین کمبود 4 هزار و 300 لیتر در ثانیه ای سبب کاهش فشار شبکه و قطع آب در تعداد زیادی از شهرها و روستاها می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار در تاریخ 55 ساله آبفا اصفهان بی سابقه بود

آبرسانی سیار در تاریخ 55 ساله آبفا اصفهان بی سابقه بود