مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-01ورزشي

سازمان لیگ درباره هواداران و قوانین سلیقه ای عمل نکند


مدیر عامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به رفتار سلیقه ای سازمان لیگ درباره حضور هواداران گفت: اگر قانونی به تصویب رسیده و باید اجرایی شود، انتظارمان از سازمان لیگ نگاه یکسان و اجرای آن برای همه است و در خصوص حضور تماشاگران و سایر قوانین نباید شاهد رفتار سلیقه ای باشیم.

- علی احسانی، امروز (چهارشنبه -10 آذرماه) در حاشیه مسابقات دارت و دو صحرا نوردی ایمیدرو به میزبانی ذوب آهن، اظهار کرد: در گذشته شرکت ذوب آهن سهامدار عمده ایمیدرو بود، اما چند سال است که بخشی از این سهام به وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی واگذار شده است.

در واقع پایه گذار مسابقات ایمیدرو ذوب آهن اصفهان است که این مسابقات را با هدف برگزاری مسابقات بین کارمندان و کارگران شرکت های ایمیدرو تشکیل داد.

مسابقاتی که در ابتدا با فوتسال آغاز شد و قدمتی 12 ساله دارد امروز در رشته های مختلف ورزشی تیمی و انفرادی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

وی افزود: با شکل گیری هسته اولیه هیئت مدیره آن شرکت های ذوب آهن، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، مس ایران و گل گهر اعضای کار گروه ایمیدرو شدند و سالیانه سیاست گذاری آن توسط مدیران این شرکت ها انجام می شود.

احسانی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا موجب شد تا سال گذشته مسابقات کشوری ایمیدرو برگزار نشود و در همین فاصله فرصت بسیار خوبی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان لیگ درباره هواداران و قوانین سلیقه ای عمل نکند

سازمان لیگ درباره هواداران و قوانین سلیقه ای عمل نکند