مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-01سياسي

شورای جهادی نقشه راه محرومیت زدایی را ترسیم می کند


فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به تشکیل شورای جهادی در این ناحیه گفت: این شورا با هدف هدایت و هماهنگی گروه های جهادی از جمله تعیین مسیر و نقشه راه و نظارت بر کارهای جهادی شکل گرفته است.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به تشکیل شورای جهادی در این ناحیه گفت: این شورا با هدف هدایت و هماهنگی گروه های جهادی از جمله تعیین مسیر و نقشه راه و نظارت بر کارهای جهادی شکل گرفته است.

سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی چهارشنبه 10 آذر در حاشیه برگزاری انتخابات شورای جهادی بسیج ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز، گفت: در دو سال اخیر در مواجهه با کرونا گروه های جهادی بسیج و خیران دلسوزانه پای کار آمدند تا مشکلی از مردم برطرف کنند و در حقیقت خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: در بحث کمک مومنانه، کارگاه تولید ماسک، گندزدایی، مرمت منزل محرومین، آزادسازی زندانیان در سایر نواحی بسیج به همت گروه های جهادی و خیران و با برخورداری از کمک ادارات و سازمان ها کارهایی انجام شد ولی درمحدوده ناحیه محمد رسول (ص) شمال غرب شیراز با اینکه ادارات و سازمان ها در این محدوده نیستند این نوع کارها اغلب توسط گروه های جهادی و خیران انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای جهادی نقشه راه محرومیت زدایی را ترسیم می کند

شورای جهادی نقشه راه محرومیت زدایی را ترسیم می کند