مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-01سياسي

حجم زیادی از زمین خواری با ورود به موقع مجلس متوقف شد


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت که حجم فراوانی از زمین خواری، کوه خواری و جنگل خواری با ورود به موقع مجلس متوقف شد و در گزارش مجلس و کمیسیون اصل 90 متخلفین آن به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در نشستی با اعضای تشکل های دانشجویی و ادوار تشکل ها از دانشگاه های تهران، علم و صنعت، خوارزمی، صنعتی امیرکبیر، شاهد، علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره عملکرد مجلس به ویژه کمیسیون اصل 90 طی یکسال و نیم گذشته پرداخت.

وی توضیح داد: طرح تأمین کالاهای اساسی، طرح جهش تولید و تأمین مسکن، طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، طرح مالیات بر خانه های خالی، طرح تسهیل کسب و کار بخشی از اتفاقاتی بود که در این مدت، مجلس شورای اسلامی آنها را پیگیری کرد و به تصویب رساند که بر اساس اولویت ها و مسائل روز کشور و همچنین اهداف ترسیمی در اسناد بالادستی و برنامه های ابلاغی مقام معظم رهبری به آنها پرداخته شد.

خضریان افزود: البته می پذیریم که در مسیر اجرا موانعی وجود دارد و مجلس برای اجرای این قوانین از ابزارهای خود استفاده خواهد کرد اما بدون تردید این مصوبات پایان کار نیست و مسیر مجلس برای تحقق آنها مسیری طولانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم زیادی از زمین خواری با ورود به موقع مجلس متوقف شد

حجم زیادی از زمین خواری با ورود به موقع مجلس متوقف شد