مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-01سياسي

اقدامات پیشگیرانه در بندر شهید رجایی برای مقابله با اُمیکرون


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتخاذ تدابیر و تمهیدات جدید برای مقابله با سویه جدید ویروس کرونا موسوم به «اومیکرون» در بنادر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، علیرضا محمدی کرجی ران ظهر امروز (10 آذرماه) ضمن بیان این مطلب که سویه جدید ویروس مستمر بر اجرای آنها نظارت می شود.

 مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ضمن اشاره به قرنطینه پرسنل تمامی شناورهای تجاری با مبداء کشورهای با ریسک بالا، درخصوص چگونگی کنترل بنادر در مواجهه با گونه جدید ویروس کرونا موسوم به  اومیکرون  Omicron  تصریح کرد: هماهنگی های لازم بین این اداره کل با نهادهای نظارتی بهداشتی استان جهت انجام تست های کرونا، قرنطینه شناورها و رعایت مفاد پروتکل ها ایجاد شده است.

محمدی کرجی ران در خصوص شناورهایی با مبداء بنادر جنوب آفریقا، تصریح کرد: تمامی شناورهای تجاری با مبداء کشورهای با ریسک بالا براساس پروتکل ها در لنگرگاه قرنطینه شده و تا اطمینان از سلامت تمامی کارکنان و تایید مراجع قانونی مرتبط از پهلودهی شناورها در بنادر استان جلوگیری می شود.

وی با تاکید بر ضرورت بازنگری فرآیندهای عملیات دریایی متناسب با وضعیت موجود نیز بیان داشت: اصلاح فرآیند پاس شناورها، کنترل بهداشتی کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه در بندر شهید رجایی برای مقابله با اُمیکرون

اقدامات پیشگیرانه در بندر شهید رجایی برای مقابله با اُمیکرون