مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-01پزشكي

آغاز به کار کنفرانس بین المللی سلامت زنان به میزبانی شیراز


دهمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور صاحبنظرانی از سراسر ایران و سایر کشورهای جهان، در قالب وبینار، - ایسنا/فارس دهمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور صاحبنظرانی از سراسر ایران و سایر کشورهای جهان، در قالب وبینار، آغاز به کار کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز چهارشنبه 10 آذر در آیین گشایش دهمین کنفرانس سلامت زنان با یادآوری اینکه سلامت بانوان مبحثی ریشه ایست که اصلاح کل جامعه را به دنبال دارد، گفت: زنان نیمی از جمعیت جامعه جهانی را تشکیل می دهند و نقش موثری در فعالیت های مختلف ایفا می کنند.

دکتر سید وحید حسینی ادامه داد: هسته اولیه خانواده در زمینه تربیت، مراقبت و حتی امور اقتصادی نیز در مواردی بر عهده بانوان است و این مسوولیت ها موجب شده تا با استرس و مشکلات بیشتری در بحران کرونا مواجه باشند.

او با بیان مشکلات بانوان سرپرست خانوار که موجب حضور آنان در فعالیت های اقتصادی شده است، افزود: همین امر موجب شده تا این گروه از بانوان و همچنین بانوان شاغل، در دوران پاندمی کرونا در معرض خطر ابتلا به بیماری باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار کنفرانس بین المللی سلامت زنان به میزبانی شیراز

آغاز به کار کنفرانس بین المللی سلامت زنان به میزبانی شیراز