مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-01دانش

پذیرش 37 طلاب اهل سنت و تشیع در مقطع کارشناسی ارشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عثمان یوسفی، رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان، امروز (10 آذر) در دیدار با دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: - رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان گفت: در حال حاضر 37 طلاب اهل سنت و تشیع در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان پذیرش شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عثمان یوسفی، رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان، امروز (10 آذر) در دیدار با دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: گرچه طی 10 سال اخیر اقدامات خوبی در مجموعه دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه کردستان صورت گرفته است؛ اما هنوز با آمال و آرزو های جنابعالی بسیار فاصله دارد.

وی عنوان کرد: امید است با پیگیری هایی که برای مجموعه کردستان در حال انجام است و با تلاش و توان، این مجموعه را به سطح مورد رضایت برسانیم.

یوسفی افزود: از ابتدای تاسیس این مجموعه تا به امروز در حوزه فقه شافعی و فقه و حقوق امامی 200 نفر فارغ التحصیل شده اند.

وی بیان کرد: متاسفانه رشته علوم قرآن و حدیث در ابتدا به دلیل استقبال دانشجویان منتفی شد، اما در سال جاری چند نفر جذبب این رشته و به تهران منتقل شدند.

یوسفی ادامه داد: در حال حاضر 37 طلاب اهل سنت و تشیع در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان پذیرش شده اند که 26 نفر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 37 طلاب اهل سنت و تشیع در مقطع کارشناسی ارشد

پذیرش 37 طلاب اهل سنت و تشیع در مقطع کارشناسی ارشد