مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-01اقتصادي

رعایت پروتکل های بهداشتی در مازندران به زیر 45 درصد رسید


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران باتاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای مهار کرونا گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل ها در استان به زیر 45 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا دریافت کردند.

وی با اینکه فرایند واکسیناسیون در کاهش بیماری کرونا تأثیرگذار بوده است، اظهار داشت: این درحالی که میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان زیر 45 درصد است.

وی با عنوان اینکه سویه جدید کرونا به نام امیکرون در برخی کشورهای آفریقایی و اروپایی رواج یافته است، گفت: تجربه نشان داده که این بیماری در کشور شایع می شود و تدابیر لازم برای پیشگیری و جلوگیری از سرایت آن در دستور کار است.

شیرازی قدرت سرایت امیکرون را چهار برابر سویه های قبلی ویروس کرونا ذکر کرد و گفت: بیماری زایی این ویروس زیاد است و باید نسبت به تکمیل واکسیناسیون اقدام کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اظهار اینکه بسیاری از افراد به بهانه های غیرقابل از تزریق واکسن خودداری می کنند، یادآور شد: هرچند مازندران جزو استان های برتر کشور در حوزه واکسیناسیون است اما همچنان عده ای واکسن نزدند.

وی گفت: تنها راه پیشگیری از بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی و ناچاریم برای آنکه سلامت خود را حفظ کنیم پروتکل ها را سرلوحه کار قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در مازندران به زیر 45 درصد رسید

رعایت پروتکل های بهداشتی در مازندران به زیر 45 درصد رسید