مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-01اقتصادي

بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی


در راستای بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، دوشنبه نهم آذر ماه جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونین وزارت و مدیران کل راه و شهرسازی استان ها برگزار شد.

- ایسنا/قم در راستای بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، دوشنبه نهم آذر ماه جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونین وزارت و مدیران کل راه و شهرسازی استان ها برگزار شد.

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، برنامه تولید یک میلیون مسکن در سال و 4 میلیون مسکن در طی 4 سال بر اساس قانون جهش تولید، اصلی ترین برنامه وزارت راه و شهرسازی بوده و تامین زمین وشروع عملیات اجرایی ساخت مسکن اولویت اصلی استان ها است.

استفاده از اراضی وزارت راه و شهرسازی، تغییر کاربری اراضی، ایجاد شهرک های جدید، استفاده از اراضی اوقاف، توافق با مالکین (حقیقی و حقوقی) و استفاده از ظرفیت های قانون جهش تولید در راستای شناسایی اراضی مازاد دستگاه ها از اقدامات صورت گرفته در این مدت جهت تامین زمین قانون جهش تولید است.

مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در این جلسه خاطر نشان کرد: حمایت همه جانبه از طرح جهش تولید مسکن در سطح کشور و استان باید صورت پذیرد و مشکل تامین زمین در کلیه شهرها باید برطرف شده و استانداران و مدیران کل راه و شهرسازی در سطح استان ها مسئولیت هماهنگی بین دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی

بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی