مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-01اقتصادي

افزایش وام ضروری صندوق بازنشستگی کشوری به 12 میلیون تومان


کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان کشوری، موظف شده است تا با دسته بندی مطالبات مطرح شده در نشست های مشترک و همچنین فضای مجازی، نسبت به ارزیابی و عملیاتی شدن مطالبات در چارچوب قوانین اقدام کند و گزارش آن را به اطلاع ذینفعان برساند.

- کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان کشوری، موظف شده است تا با دسته بندی مطالبات مطرح شده در نشست های مشترک و همچنین فضای مجازی، نسبت به ارزیابی و عملیاتی شدن مطالبات در چارچوب قوانین اقدام کند و گزارش آن را به اطلاع ذینفعان برساند.

تسهیلات وام ضروری بازنشستگان کشوری در سه ماه اخیر از 100 به 120 میلیون ریال افزایش یافته و برای 300 هزار نفر اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در آبان ماه امسال نزدیک به 400 هزار نفر برای دریافت این تسهیلات به صورت غیرحضوری و اینترنتی ثبت نام کردند که قرار است پس از بررسی و اولویت بندی 300 هزار نفر از واجدین شرایط در دو مرحله و هر مرحله شش نوبت، وام خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و طی شدن فرآیندهای بانکی و مالی دریافت کنند.

همچنین، کمک هزینه طرح آزمایش آنلاین که به منظور کاهش تردد و مراجعه بازنشستگان به مراکز درمانی به خصوص در شرایط کرونایی با همکاری یک شرکت دانش بنیان و فناور اجرا شده بود در این مدت، از 500هزار تومان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش وام ضروری صندوق بازنشستگی کشوری به 12 میلیون تومان

افزایش وام ضروری صندوق بازنشستگی کشوری به 12 میلیون تومان