مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-01اجتماعي

هوای 3 شهر آذربایجان غربی ناسالم شد


معاون نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی گفت: امروز چهارشنبه کیفیت هوای سه شهر آذربایجان غربی ناسالم و ناسالم برای گروه های سنی حساس گزارش شده است.

- ارومیه - معاون نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی گفت: امروز چهارشنبه کیفیت هوای سه شهر آذربایجان غربی ناسالم گزارش شده است.

سعید موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بروز پدیده گرد و غبار و آلودگی هوا در ارومیه و جنوب استان از امروز چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به ورزش شدید باد وضعیت کیفیت هوا امروز در ارومیه با شاخص 182 در حالت ناسالم، سردشت با شاخص 135 ناسالم برای گروه های حساس و بوکان با شاخص 137 ناسالم برای گروه های حساس قرار دارند، که آلاینده معیار این آلودگی ذرات معلق است.

وی ادامه داد: با توجه به تداوم شرایط فعلی درخواست می شود افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و افراد دیگر باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

موسوی با بیان اینکه با استقرار الگوهای پایدار، آلاینده های جوی در این سه شهر افزایش یافته و بر بنا به آلودگی هوا، تنفس در هوای آزاد برای گروه های حساس، ناسالم است، گفت: این پدیده باعث تجمع آلاینده ها در سطح نقاط پرتردد و پر جمعیت شهر می شود و لازم است تا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای 3 شهر آذربایجان غربی ناسالم شد

هوای 3 شهر آذربایجان غربی ناسالم شد