مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-01حوادث

کشف 563 کیلوگرم حشیش در اطراف زمین های کشاورزی استهبان


در تعقیب و گریز ماموران انتظامی استهبان 563 کیلو حشیش در بازرسی از یک سواری پژو پارس کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استهبان با همکاری سربازان گمنام امام زمام (عج) با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری پژو پارس در حال انتقال مواد مخدر از استان های شرقی به سمت شیراز است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در اسرع وقت به محورهای مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی، سواری پژو پارس را شناسایی و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

   فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: پس از تعقیب و گریز، راننده به سمت زمین های کشاورزی روستای محمدآباد متواری و با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغراقیایی منطقه،خودرو را رها نمود واقدام به فرار کرد.

سردارحبیبی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 563 کیلو حشیش کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری متهم متواری با جدیت ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: پلیس استان فارس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی قاطعانه با مخلان امنیت مقابله کرده و اجازه فعالیت های مجرمانه به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 563 کیلوگرم حشیش در اطراف زمین های کشاورزی استهبان

کشف 563 کیلوگرم حشیش در اطراف زمین های کشاورزی استهبان