مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-01سياسي

موفقیت الگوهای نوآوری اجتماعی


اولین دورهمی رویداد ملی نوآوری اجتماعی با عنوان فعالان حوزه اجتماعی با نقش اتم ها در حل مسائل کشور، به همت ستاد نوآوری اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برگزار شد.

- ، اولین دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی با موضوع نوآوری های اجتماعی و نقش اتم ها در حل مسائل کشور به همت ستاد نوآوری اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.

محسن دنیوی، مسئول مرکز نوآوری ستاد پیشرفت جامع منطقه ای گفت: نوآوری اجتماعی یک پدیده نوظهور در جهان اجتماعی است که از اوایل 1960 در آمریکا و اروپا پیدا شد و در سال 90 اولین متن ها درباره نوآوری اجتماعی در ایران به تولید رسید.

دنیوی با اشاره به اینکه تعابیر مختلفی در زمینه نوآوری اجتماعی وجود دارد و مقالات مختلف به آن پرداخته است، افزود: نوآوری اجتماعی، حل مسائل اجتماعی به نحوه خلاقانه با روش های اجتماعی است.

وی بیان کرد: چندی است نوآوری اجتماعی به لحاظ فعالیت های معاونت علمی ریاست جمهوری بسیار شنیده است و رویداد های زیادی برای آن نیز برگزار می شود، همچنین این نوآوری که ما در نظر داریم خلاقانه و هدف آن خلق ثروت است و در این زمینه شاهد شرکت هایی هستیم که با فناوری در ارتباط هستند.

وی عنوان کرد: نوآوری اجتماعی وزن بیشتری از نظر شیوه های اجتماعی دارد که با حضور مردم محقق می شود همچنین یکی از نکاتی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت الگوهای نوآوری اجتماعی

موفقیت الگوهای نوآوری اجتماعی