مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-01اقتصادي

تحقق 100 درصدی بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی در ایلام


بازرسان این اداره کل از ابتدای سال جاری تا کنون، 426 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش استان انجام داده اند.

- ایسنا/ایلام مدیر کل استاندارد ایلام گفت: بازرسان این اداره کل از ابتدای سال جاری تا کنون، 426 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش استان انجام داده اند.

مهناز همتی در گفت وگو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: تعداد 426 مورد بازرسی فنی توسط کارشناسان اداره کل از صنایع تولیدی و خدماتی استان انجام شده و در این زمینه تحقق 100درصدی طبق برنامه عملیاتی سال 1400، حاصل شده است.

وی گفت: حضور مدیر کنترل کیفیت در زمان تولید محصول، بازرسی از خط تولید و محل نگهداری مواد اولیه و کنترل مطابقت آن با شرایط استاندارد از جمله مواردی است که در این بازرسی ها مورد توجه قرار می گیرد.

همتی تاکید کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می شود.

وی از بازرسی مستمر از واحدهای عرضه ی مواد غذایی خبر داد و گفت: این بازرسی ها به منظور توجه به سلامت شهروندان و حفظ ایمنی آنها، توسط کارشناسان استاندارد از واحدهای صنفی شامل فروشگاه های مواد غذایی، نانوایی ها و دیگر صنوف در سطح استان ایلام به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 100 درصدی بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی در ایلام

تحقق 100 درصدی بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی در ایلام