مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-01فرهنگي

کتاب گویای «بیست ودو روز نبرد» منتشر شد


قسمت دوم کتاب گویای «بیست ودو روز نبرد؛ بررسی آزادسازی سنندج 1359-1357» تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه مندان قرارگرفته است.

- قسمت دوم کتاب گویای بیست ودو روز نبرد؛ بررسی آزادسازی سنندج 1359-1357 تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه مندان قرارگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کتاب گویای بیست ودو روز نبرد؛ بررسی آزادسازی سنندج 1359-1357 به نویسندگی مجید نداف و به تهیه کنندگی ابوذر رسولیان، صداگذاری و میکس سهراب معنوی، صداپیشگی و روایت کوروش احسانی، کیارش احسانی، علی خاک نجفی، مهدی خلیلی، علی شافعی، آرش شاملی، مرضیه مظلوم، حسین سلیمی، سهراب معنوی و امین عالمی در 626 دقیقه تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

این کتاب گویا در دو بخش تهیه شده است، بخش اول آن مدتی پیش رونمایی شده است و امروز بخش دوم آن رونمایی و در دسترس قرار گرفته است.

کتاب بیست ودو روز نبرد؛ بررسی آزادسازی سنندج 1359-1357 را مجید نداف، از راویان مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ در دوران دفاع مقدّس، زیر نظرِ رضا صادقی و حسن رستگارپناه به نگارش درآورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب گویای «بیست ودو روز نبرد» منتشر شد

کتاب گویای «بیست ودو روز نبرد» منتشر شد