مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-01ورزشي

ابهامات دردسرساز یک تفاهم نامه ورزشی با چاشنی مالی!


پس از گذشت یک سال از امضای تفاهم نامه ای سه جانبه در راستای توسعه ورزش شهروندی و کارمندی، اکنون ابهاماتی در فرایند اجرای این تفاهم نامه و مدارک و مستندات مختلف پیرامون آن مطرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 25 آذر 99 بود که تفاهم نامه سه جانبه وزارت ورزش و جوانان، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و فدراسیون ورزش های همگانی در راستای توسعه ورزش شهروندی و کارمندی در حاشیه سومین جلسه شورای عالی ورزش کشور به امضا رسید و در چارچوب این تفاهم نامه طرفین متعهد شدند تا با بهره گیری از ظرفیت های مشترک و هم افزایی، در راستای افزایش باور عمومی شهروندان به نقش ورزش در سلامتی و تندرستی، ایجاد محیط های ایمن و مناسب ورزشی، افزایش مشارکت شهروندان و استارتاپ ها، محله محوری و خانواده محوری در امور ورزش همگانی و برگزاری پویش های ملی تلاش کنند.

حال اما پس از گذشت حدود یک سال در رابطه با فرآیند اجرای تفاهم نامه سه جانبه مشترک توسعه ورزش همگانی و کارمندی ابهامات مختلفی به وجود آمده است.

ارائه پیش نویس قراردادهای تهیه شده بین فدراسیون ورزش همگانی و شهرداری ها با موضوعات شهر فعال، رویدادهای ورزشی و.

، مبالغ اخذ شده از شهرداری ها (از طریق فدراسیون همگانی) برای انجام مطالعات مربوطه، برگزاری دوره های آموزشی، مسابقات ورزشی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات دردسرساز یک تفاهم نامه ورزشی با چاشنی مالی!

ابهامات دردسرساز یک تفاهم نامه ورزشی با چاشنی مالی!