مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-01سياسي

پرداخت هزینه کاشت حلزون به 84 نفر تا ساخت 600 واحد مسکن معلولین


پرداخت هزینه کاشت حلزون به 84 نفر، ساخت 600 واحد مسکن معلولین و بررسی مشکلات حوزه های مختلف معلولان ازجمله مهمترین مباحث مطرح شده در نشست خبری مدیرکل سازمان بهزیستی با اصحاب رسانه در حضور نمایندگان معلولان گیلانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت در سالن شهید خزائلی بهزیستی گیلان اظهار کرد: افراد دارای معلولیت جزو اقشار دارای نیازهای ویژه هستند، خبرنگاران باید اساس مشکل جامعه هدف بهزیستی را از زبان خودشان بشنوند.

وی با بیان اینکه ازلحاظ فعالیت های بهزیستی جزو پنجاه کشور اولیه هستیم که قانون جامع حمایت از حقوق معلولان را داشت، تصریح کرد: در سال 1400 شعار پیش به سوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت روز 12 آذر روز جهانی معلولان را گرامی می داریم و باید سعی کنیم این جمله را برای جامعه معلولان محقق کنیم.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به مشکلاتی که کرونا بر زندگی افراد دارای معلولیت تأثیر زیادی داشت، گفت: با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت می توان نیازهای افراد را شناسایی کرد و مشکلات این قشر را شناسایی کرد و برای آن چاره اندیشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت هزینه کاشت حلزون به 84 نفر تا ساخت 600 واحد مسکن معلولین

پرداخت هزینه کاشت حلزون به 84 نفر تا ساخت 600 واحد مسکن معلولین