مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-01فرهنگي

«میرزا کوچک جنگلی» شخصیتی بین المللی است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به چهره بین المللی «میرزا کوچک جنگلی»، گفت: نباید چهره های ملی و بین المللی خود را در حد محلی پایین بیاوریم.

- رشت- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به چهره بین المللی میرزا کوچک جنگلی ، گفت: نباید چهره های ملی و بین المللی خود را در حد محلی پایین بیاوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز فاضلی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان با اشاره به اینکه جشنواره امسال به نام میرزا کوچک جنگلی نامگذاری شده است، اظهار کرد: میان شخصیت های مبارزی که وجود دارند میرزا کوچک شخصیتی ذاتاً بین المللی است.

وی با بیان اینکه این موضوع از این نظر بیان می شود که در میان نهضت میرزا کوچک جنگلی افرادی با ملیت های مختلف حضور داشتند، افزود: بر همین اساس یکی از دغدغه های ما برگزاری همایش های بین المللی با موضوع میرزا است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه متأسفانه در سال های گذشته در این استان بسیاری از شخصیت های بین المللی در حد افراد محلی جلوه داده شده اند، گفت: در حوزه فرهنگ و هنر گیلان نیز شخصیت های با بُرد ملی حضور دارند که باید جایگاه های آنها حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«میرزا کوچک جنگلی» شخصیتی بین المللی است

«میرزا کوچک جنگلی» شخصیتی بین المللی است