مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-01سياسي

تجلیل از خانواده های شهدا و پدر شهید حججی در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان اصفهان در حرکتی خودجوش و به پاس گرامیداشت هفته بسیج از جمعی از خانواده های شهدا، - در آیین تجلیل از خانواده های شهدا و بسیجیان و همچنین بهره برداری از سالن شهید قاسم سلیمانی در پالایشگاه نفت سپاهان اصفهان از پدر شهید مدافع حرم محسن حججی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان اصفهان در حرکتی خودجوش و به پاس گرامیداشت هفته بسیج از جمعی از خانواده های شهدا، ایثارگران و بسیجیان تجلیل کرد و همزمان با این مراسم سالن شهید قاسم سلیمانی را رونمایی کرد.

محمد زین العابدینی، با تاکید به اینکه بسیجی بودن و بسیجی ماندن باید در همه فعالیت های روزمره مورد توجه باشد، گفت: خیلی افراد بودند که بسیجی بودند، اما بسیجی نماندند.

وی با بیان اینکه در هر دوره نقش بسیج باید مطابق با نیاز جامعه تغییر کند، افزود: روزی به نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی نیاز است، یک روز در عرصه انرژی هسته ای، یک روز در دفاع از حرم، یک روز در سیل و زلزله و برخی ایام نیز در حوزه موشکی بسیجیان باید ورود کنند و از همه اقشار باید در این عرصه فعالیت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده های شهدا و پدر شهید حججی در اصفهان

تجلیل از خانواده های شهدا و پدر شهید حججی در اصفهان