مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-01سياسي

« تئاتر بچه های مسجد » در آذربایجان غربی احیا می شود


همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه فرهنگی و هنری « تئاتر بچه های مسجد» از آذر ماه امسال در سطح 14 مسجد از مساجد استان آذربایجان غربی احیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی بچه های مسجد و آموزش رشته های مختلف هنری در سطح مساجد استان آذربایجان غربی بر اساس نیازها و ظرفیت های فرهنگی هر منطقه از موضوع هایی بودند که از طرف حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفتند.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی نیز در این نشست که در راستای تفاهم نامه کشوری انجام شد اظهار داشت: در مرحله نخست 14 کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی را جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و اجرای دوره های آموزشی معرفی کرد که از این تعداد 5 کانون در شهرستان ارومیه و 9 کانون دیگر در شمال و جنوب استان آذربایجان غربی به این موضوع اختصاص یافته است.

معرفی مساجد به مکان های فرهنگی و هنری و تامین نیازهای اجتماعی جامعه ، به خصوص نسل جوانان از طریق مساجد از اهداف اصلی اجرای طرح های فرهنگی و هنری در سطح استان آذربایجان غربی می باشد که بیش از این نیز حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی طی سالهای گذشته طرح فرهنگی تئاتر بچه های مسجد را در سطح شهرستان ارومیه اجرا کرده بود که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« تئاتر بچه های مسجد » در آذربایجان غربی احیا می شود

« تئاتر بچه های مسجد » در آذربایجان غربی احیا می شود