مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-01فرهنگي

پالایشگاه آبادان درمورد ساختمان «هلال احمر خرمشهر» پاسخگو باشد


مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر از مدیران پالایشگاه آبادان درخواست کرد تا نگرانی های مجموعه میراث فرهنگی را در قبال ساختمان تاریخی کنسولگری موسوم به هلال احمر خرمشهر در نظر بگیرند.

- پالایشگاه آبادان درمورد ساختمان هلال احمر خرمشهر پاسخگو باشد ایسنا/خوزستان مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر از مدیران پالایشگاه آبادان درخواست کرد تا نگرانی های مجموعه میراث فرهنگی را در قبال ساختمان تاریخی کنسولگری موسوم به هلال احمر خرمشهر در نظر بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به جایگاه تاریخی ساختمان کنسولگری موسوم به هلال احمر خرمشهر و نگرانی هایی ک پیرامون این ساختمان وجود دارد، سجاد پاک گهر گفت: ساختمان تاریخی کنسولگری موسوم به هلال احمر به عنوان یکی از بناهای مهم و ارزشمند تاریخ ایران اسلامی نقش مهمی در تاریخ معاصر استان خوزستان دارد و باید به سرعت نسبت به وضعیت این بنا اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی افزود: به منظور حفاظت و مرمت این اثر تاریخی در 2 دهه گذشته در چندین مرحله از محل اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان اقدامات مرمتی بر روی این بنا صورت گرفت.

در حالی که حسب استعلامات صورت گرفته از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خرمشهر اعلام شده است که این ساختمان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه آبادان درمورد ساختمان «هلال احمر خرمشهر» پاسخگو باشد

پالایشگاه آبادان درمورد ساختمان «هلال احمر خرمشهر» پاسخگو باشد