مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-01ورزشي

اشتباهات داوری به ضرر شهدای رزکان بوده است


در مسابقه مقابل شهدای بابلسر و سپیدرود رشت داور اشتباه داشت که کاملاً به ضرر ما شد و ما اعتراض خود به کمیته داوران و سازمان لیگ اعلام کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، وحید عارف نژاد در ارتباط با آخرین وضعیت نماینده البرز در لیگ دسته دو کشور گفت: در حال حاضر بازیکنان تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی را انجام می دهند و آماده هستیم در روز جمعه به مصاف تیم شهرداری بندر عباس برویم.

وی ادامه داد: در چند هفته اخیر بازیکنان البرزی فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارند و اگر اشتباهات داوری نبود می توانستیم امتیازات بیشتری را کسب کنیم.

مدیر تیم فوتبال شهدای رزکان به دو دیدار قبلی اشاره کرد و گفت: متأسفانه در مسابقه مقابل شهدای بابلسر و سپیدرود رشت داور اشتباه داشت که کاملاً به ضرر ما شد و ما اعتراض خود به کمیته داوران و سازمان لیگ اعلام کردیم.

وی اظهار کرد: خیلی از کارشناسان داوری اعلام کردند پنالتی که به سود سپید رود گرفته شد اشتباه داور بود و درخواست ما این است که در خواست ما این است که برای تمام تیم ها به عدالت قضاوت ها انجام شود.

عارف نژاد متذکر شد: برای موفقیت نیز به حمایت مسؤولان و هواداران فوتبال در استان البرز داریم تا در نهایت تیم ریشه دار شهدای رزکان به لیگ دسته اول صعود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباهات داوری به ضرر شهدای رزکان بوده است

اشتباهات داوری به ضرر شهدای رزکان بوده است