مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-01ورزشي

گاف ها و پرسش های بی پاسخ سریال «بازی مرکب»


پس از عرضه موفق «بازی مرکب» توسط کمپانی نتفلیکس، پرسش هایی برای مخاطبان به وجود آمده است که امیدوارند در فصل دوم این سریال کره ای به آن ها پاسخ داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در حالی که منتظر فصل دوم هستیم، به این معنی است که می توانیم منتظر پاسخ برخی از پرسش هایی باشیم که در پایان فصل اول در ذهن مخاطبان باقی ماندند.

1ـ ماجرای نگهبانان چیست؟ می دانیم که نگهبان ها افراد عادی هستند، زیرا یک شرکت کننده در بازی آبنبات لانه زنبوری (شیرینی دالگونا)، پس از ربودن اسلحه نگهبان، او را مجبور به برداشتن نقابش می کند و فریاد می زند: تو فقط یک بچه هستی! حال سؤال پیش می آید که نگهبان ها چگونه جذب می شوند؟ و چه چیزی باعث می شود که آنها راضی به مشارکت در اجرای رقابتی بی رحمانه و تحقیرآمیز شوند؟ همچنین، فرصت های پیشرفت شغلی آن ها چگونه است؟ یعنی چطور می توانند از مقام دایره به مثلث یا مربع برسند؟ یک فرضیه می گوید که رنگ کارتی که داوطلب در طول فرآیند انتخاب برمی دارد، می تواند تعیین کند که بازیکن شوید یا نگهبان؟ گی-هون یک کارت آبی انتخاب کرد و به عنوان بازیکنی که لباس ورزشی سبز پوشیده بود، از خواب بیدار شد.

شاید اگر او کارت قرمزرنگ را انتخاب می کرد، به عنوان نگهبان با لباس قرمز و ماسکی با تم پلی استیشن از خواب بیدار می شد! 2ـ بقیه برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف ها و پرسش های بی پاسخ سریال «بازی مرکب»

گاف ها و پرسش های بی پاسخ سریال «بازی مرکب»