مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-01سياسي

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: همه باید در حفظ قومیت ملی تلاش کنند


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ایران کشوری چند قومیتی است که همه باید در کنار حفظ قومیت خود در راستای حفظ قومیت ملی تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز در اولین روز حضور در استان کردستان با حضور در بهشت محمدی و غباروبی گلزار شهدای سنندج، یاد شهدای انقلاب را گرامی داشت.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در جمع خبرنگاران استان هدف از سفر خود به استان کردستان را ملاقات با روحانیون و علمای استان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه باید توسعه همدلی و همکاری در جامعه رواج پیدا کند گفت: در این سفر قرار است تلاش ها و فعالیت های انجام شده توسط طلاب و روحانیون بازرسی و مورد بازبینی قرار گیرد.

حجت الاسلام شهریاری با تاکید بر اینکه امید است حس اخوت و برادری در جامعه ترویج  داده شود، افزود: ایران کشوری چند قومیتی است که همه باید در کنار حفظ قومیت خود در راستای حفظ قومیت ملی تلاش کنند.

در این سفر دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با طلاب، روحانیون و شخصیت های برجسته کردستان دیدار خواهد کرد.

 بازدید از شهید ماموستا برهان عالی و سیدصلاح الدین حسامی و دیدار و گفتگو با فرهیختگان علمی، فرهنگی، آموزشی و مدیران کل از جمله برنامه های پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: همه باید در حفظ قومیت ملی تلاش کنند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: همه باید در حفظ قومیت ملی تلاش کنند