مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-01سياسي

شناسایی کودکان کار و متکدیان در استان سمنان


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از بهزبستی این استان خواست برنامه ی عملی خود را برای شناسایی کودکان کار و متکدیان تدوین و ارائه دهد.

- احمد ریواده در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده اظهار کرد: توانمند سازی مهمترین رویکرد در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است ، فلذا اقدامات در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی تقویت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ، احمد ریواده ، شامگاه سه شنبه در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ایران اسلامی و بویژه شهید شهریاری با اشاره به لزوم تلاش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گفت : توانمند سازی مهمترین رویکرد در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است و از این رو اقدامات در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی تقویت خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : مدیران نسبت به انجام مسیولیت ها و وظایف اجتماعی خود بصورت جدی پای کار بوده و مشارکت فعال داشته باشند.

وی به اهمیت فعلیت های مرتبط با کودکان و نوجوانان پرداخت و تصریح کرد: اگر دستگاهی در حوزه کودکان و نوجوانان وظایف قانونی خود را به انجام نرساند، مشمول ترک فعل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی کودکان کار و متکدیان در استان سمنان

شناسایی کودکان کار و متکدیان در استان سمنان