مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-01اجتماعي

499 زائر پاکستانی از پایانه «ریمدان» وارد سیستان و بلوچستان شدند


مدیر پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 499 زائر پاکستانی عازم اماکن مذهبی قم و مشهد با رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا از طریق پایانه مرزی ریمدان وارد استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر یک بازه زمانی محدود از طریق این پایانه مرزی وارد کشور شوند.

وی با بیان اینکه تردد زائران ورودی و خروجی پایانه مرزی ریمدان به صورت لحظه ای و آنلاین رصد می شود، گفت: با هماهنگی به عمل آمده همکاران ما در این پایانه مرزی بعد از اطمینان خاطر از سلامت مسافران ورودی به کشور با ناوگان اتوبوسی اقدام به جابجایی آنها به چابهار جهت عزیمت به اماکن مذهبی قم کردند.

مدیر پایانه مرزی ریمدان به اهمیت این پایانه در توسعه مناسبات مرزی ایران و پاکستان اشاره کرد و افزود: این پایانه مرزی ظرفیت و توانمندی مناسبی برای صادرات و واردات کالا، انتقال زائران پاکستانی و گردشگران و مسافران دارد و از آنجایی که فاصله آن تا بندر گوادر پاکستان 90 کیلومتر است اتباع کشور دوست و همسایه می توانند از این مسیر به چابهار و سپس از طریق ناوگان زمینی و هوایی به شهرهای مذهبی و مناطق تفریحی و گردشگری ایران سفر کنند.

وی بیان کرد: با فعال شدن این پایانه مرزی از سال گذشته فرصتی ارزشمند برای ایجاد اشتغال و رونق مبادلات مرزی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

499 زائر پاکستانی از پایانه «ریمدان» وارد سیستان و بلوچستان شدند

499 زائر پاکستانی از پایانه «ریمدان» وارد سیستان و بلوچستان شدند