مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 03:352021-12-01سياسي

«هوش مصنوعی» در پیشگیری از جرم چه کاربرد هایی دارد؟


در عصر پیشرفت بسیار سریع هوش مصنوعی و فناوری رباتیک، بی توجهی به فرصت ها و چالش های این حوزه جامعه را با مسائلی پیش بینی نشده روبرو خواهد کرد.

- کرسی نظریه پردازی کاربرد هوش مصنوعی در پیشگیری از جرم به همت پژوهشکده حقوقی شهر دانش و با ارائه مهرنوش ابوذری، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک بهزاد لک، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین، محمد فرجی ها، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و بهرام بیات، عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی، ناقدان این کرسی بودند.

در این نشست به کاربردهای هوش مصنوعی در فضای حقوقی پرداخته و گفته شد؛ یکی از حوزه های کاربردی هوش مصنوعی در علوم جنایی از طریق پیشگیری جرم و دستگیری مظنونین تا مراقبت های پس از خروج از زندان است.

در آغاز این کرسی راضیه صابری که دبیری علمی جلسه را به عهده داشت، سؤال تحقیق را به این صورت مطرح کرد؛ کاربرد هوش مصنوعی در پیشگیری از جرم چیست و استفاده از آن، چه منافع و مضراتی به همراه دارد؟ نگاهی به کاربردهای هوش مصنوعی در فضای حقوقی مهرنوش ابوذری، ارائه دهنده موضوع با بیان اینکه هوش مصنوعی به عنوان یک تکنولوژی که در صدد شبیه سازی هوش طبیعی انسان و جانشینی و دستیاری هوش انسان و حذف محدودیت های بشری است، اظهار کرد: فارغ از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هوش مصنوعی» در پیشگیری از جرم چه کاربرد هایی دارد؟

«هوش مصنوعی» در پیشگیری از جرم چه کاربرد هایی دارد؟