مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 20:502021-11-30اقتصادي

مشکلات آزادراه اصفهان-شیراز برای افتتاح در نوروز


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور اعلام کرد: تامین دیر هنگام قیر مورد نیاز و مشکلات موجود سر راه تامین منابع اعتباری مورد نیاز سبب شده تا در موعد مقرر یعنی پایان امسال نتوانیم آزادراه اصفهان شیراز را افتتاح کنیم اما همه تلاش مان را خواهیم .

- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور اعلام کرد: تامین دیر هنگام قیر مورد نیاز و مشکلات موجود سر راه تامین منابع اعتباری مورد نیاز سبب شده تا در موعد مقرر یعنی پایان امسال نتوانیم آزادراه اصفهان شیراز را افتتاح کنیم اما همه تلاش مان را خواهیم کرد که مردم در ایام نوروز بتوانند از این محور استفاده کنند.

خیراله خادمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برنامه این بود که بتوانیم آزادراه اصفهان-شیراز را تا پایان امسال افتتاح کنیم که هم اکنون مرحله نخست آسفالت آن به پایان رسیده است و برای اینکه بتوانیم بهره برداری زودهنگامی انجام دهیم تا مردم بتوانند ایام عید نوروز از آن استفاده کنند، مقرر شد تا علائم ایمنی آن را تامین کنیم که این کار در دستور کار قرار گرفته است اما لایه دوم آسفالت آن باقی مانده است.

وی با اشاره به مشکل تامین قیر به عنوان یکی از دلایل تاخیر در تکمیل آسفالت این محور آزادراهی، افزود: در سال جاری تحویل قیر با تاخیر مواجه شد و در حال حاضر نیز به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آزادراه اصفهان-شیراز برای افتتاح در نوروز

مشکلات آزادراه اصفهان-شیراز برای افتتاح در نوروز