مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 20:502021-11-30اقتصادي

«امیکرون» محدودیت های کرونایی مسافران خارجی را برگرداند


رییس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی از اعمال پروتکل های بهداشتی جدید برای مقابله با ورود ویروس کرونای جدید به نام «امیکرون» خبر داد که محدودیت های جدیدی برای ورود مسافران خارجی به کشور به وجود آورده است.

- امیکرون محدودیت های کرونایی مسافران خارجی را برگرداند رییس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی از اعمال پروتکل های بهداشتی جدید برای مقابله با ورود ویروس کرونای جدید به نام امیکرون خبر داد که محدودیت های جدیدی برای ورود مسافران خارجی به کشور به وجود آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود توسعه و گسترش واکسیناسیون کرونا در جهان، شیوع ویروس جهش یافته کرونا که سازمان جهانی بهداشت آن را امیکرون نامگذاری کرده و در طبقه بندی خطرناک قرار داده است، باعث احیای محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی در بسیاری از کشورها شده است.

البته روز گذشته شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد که اسپانیا و اتریش اولین موارد ابتلا به این سویه را طی 24 ساعت گذشته گزارش کرده اند و آلمان نیز اولین مورد ابتلا به سویه امیکرون را در بیماری که به خارج از کشور سفر نداشته، تایید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امیکرون» محدودیت های کرونایی مسافران خارجی را برگرداند

«امیکرون» محدودیت های کرونایی مسافران خارجی را برگرداند