مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 19:052021-11-30ورزشي

رودی ژستد ایمون زاید می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دربی معروف سال 90 پرسپولیس 9 نفره شد و ناگهان ایمون زاید هت تریک کرد و یک شبه تبدیل به محبوب ترین پرسپولیسی ایران شد و سه گل وارد دروازه مهدی رحمتی کرد که یکی از یکی حساس تر و زیباتر بود و باعث شد تا یکی از تاریخی ترین .

- ایمون زاید تا قبل از دربی معروف سال 90 اصلاً مهاجم سرشناسی نبود و حتی خیلی از پرسپولیسی ها منتقد خرید چنین بازیکنی برای پرسپولیس بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دربی معروف سال 90 پرسپولیس 9 نفره شد و ناگهان ایمون زاید هت تریک کرد و یک شبه تبدیل به محبوب ترین پرسپولیسی ایران شد و سه گل وارد دروازه مهدی رحمتی کرد که یکی از یکی حساس تر و زیباتر بود و باعث شد تا یکی از تاریخی ترین دربی ها برای پرسپولیسی ها رقم بخورد.

دیداری که به همان نسبت برای استقلالی ها تلخ بود.

مظلومی سرمربی وقت استقلال اگر آن دربی را هم می برد، صاحب رکورد استثنایی 5 برد پیاپی در دربی های پایتخت می شد اما به هر حال این اتفاق نیفتاد و نام ایمون زاید از همان بازی بر سر زبان ها افتاد.

درحالی که خیلی ها می گفتند چندان بازیکنان طراز بالایی نیست اما به هر حال برای پرسپولیس خوب کار کرد و در محوطه جریمه مهاجمی خطرناک بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودی ژستد ایمون زاید می شود؟

رودی ژستد ایمون زاید می شود؟