مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 18:552021-11-30سياسي

میزگرد تخصصی «ترک فعل» به میزبانی خبرگزاری ایسنا


مدیر فرهنگی جهادداشگاهی واحد گلستان با اشاره به ضرورت پرداختن به موضوع ترک فعل مدیران از ابعاد و زوایای مختلف، گفت: میزگرد تخصصی بررسی این موضوع به میزبانی خبرگزاری ایسنا گلستان برگزار خواهد شد.

- محمد شریف زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور ناشی از ترک فعل توسط شخص، گروه و یا کل جامعه است، اظهار کرد: در این میان موضوع ترک فعل مدیران به دلیل تصمیم گیر بودن آنها هم اثرگذار تر بوده و هم بیشتر به چشم می آید.

وی با بیان اینکه موضوع ترک فعل مدیران چه از حیث قانونی و چه در حوزه کارکردی و اخلاقی موافقان و مخالفانی دارد، افزود: باید برای شفاف شدن موضوع و حل کاستی های قانونی آن بررسی دقیقی از زوایای مختلف به این مهم توجه شود.

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی واحد گلستان با تاکید بر اینکه همه در اجرای درست یک قانون تکامل یافته و مترقی در این حوزه اتفاق نظر دارند، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این مولفه نیازمند نگاه کارشناسی از جنبه های مختلف به آن هستیم که یکی از راهکارهای آن برگزاری نشست ها و میزگردهای تخصصی است.

شریف زاده از برگزاری میزگرد تخصصی با موضوع ترک فعل خبر داد و تصریح کرد: این میزگرد هفته آتی و به میزبانی دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و با حضور مدیران دولتی، قضایی، نظارتی، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزگرد تخصصی «ترک فعل» به میزبانی خبرگزاری ایسنا

میزگرد تخصصی «ترک فعل» به میزبانی خبرگزاری ایسنا