مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 18:152021-11-30بين الملل

جمهوری خواهان قدرت بگیرند، دوباره برجام را پاره می کنند


به گزار گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تام کاتن سناتور جمهوری خواه کنگره آمریکا که مواضع بسیار تندی در قبال جمهوری اسلامی دارد در جریان مذاکرات وین برای احیای برجام در پیامی تند گفت که در صورت روی کار آمدن جمهوری خواهان، - سناتور تندرو جمهوری خواه در جریان مذاکرات وین با جوسازی علیه مذاکرات هسته ای گفت، در صورت قدرت گرفتن مجدد جمهوری خواهان، هرگونه توافق با ایران پاره خواهد شد.

به گزار گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تام کاتن سناتور جمهوری خواه کنگره آمریکا که مواضع بسیار تندی در قبال جمهوری اسلامی دارد در جریان مذاکرات وین برای احیای برجام در پیامی تند گفت که در صورت روی کار آمدن جمهوری خواهان، مجدداً هرگونه توافق با ایران پاره خواهد شد.

وی در صفحه توییتر خود در این خصوص نوشت: توافق هسته ای (جو) بایدن-ایران حتی از آنچه قبلاً حاصل شده بود بدتر خواهد بود و وقتی جمهوری خواهان (در آمریکا) قدرت بگیرند، مجدداً پاره خواهد شد .

تام کاتن از جمله سناتور های جمهوری خواه تندرو کنگره آمریکا بوده است که تلاش های زیادی برای لغو برجام انجام داده است و طرح هایی را برای تشدید فشار ها علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری خواهان قدرت بگیرند، دوباره برجام را پاره می کنند

جمهوری خواهان قدرت بگیرند، دوباره برجام را پاره می کنند