مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:352021-11-30سياسي

تشکر مقتدی صدر از کمیسیون انتخابات/ «الفتح»: اعتراضات تشدید می شود


ائتلاف «الفتح» عراق به رهبری هادی العامری هشدار داد که اعتراضات در پاسخ به هرگونه «تحریک» ناشی از اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی، تشدید می شود.

- تشکر مقتدی صدر از کمیسیون انتخابات/ الفتح : اعتراضات تشدید می شود ائتلاف الفتح عراق به رهبری هادی العامری هشدار داد که اعتراضات در پاسخ به هرگونه تحریک ناشی از اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی، تشدید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود الحیانی یکی از اعضای ائتلاف الفتح در یک گفت وگوی تلویزیونی ضمن انتقاد از نتایج نهایی اعلام شده انتخابات پارلمانی عراق گفت که انتظار ما از نتایج نهایی انتخابات فراتر از آنچه که امروز کمیسیون انتخابات اعلام کرده است، نبود چرا که کمیسیون از ابتدا اصرار داشت که نتایج به همین شکل باشد .

وی افزود: کمیسیون سعی کرد با بازکردن برخی از صندوق ها، نتایج را کمی تغییر دهد، اما از باز کردن همه صندوق ها و بازشمارش دستی کل آراء خودداری کرد، زیرا در اینصورت نتایج کاملاً با آنچه اعلام شده است، متفاوت بود .

الحیانی گفت: اعتراضات تشدید خواهد شد و صلح آمیز بودن خود را حفظ می کند، اما در صورت مقابله با این اعتراضات یا تعرض و اقدام تحریک آمیز از سوی دستگاه‎ها، واکنش شدید مردم را به دنبال خواهد داشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر مقتدی صدر از کمیسیون انتخابات/ «الفتح»: اعتراضات تشدید می شود

تشکر مقتدی صدر از کمیسیون انتخابات/ «الفتح»: اعتراضات تشدید می شود