مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 16:352021-11-30بين الملل

درخواست حماس از پارلمان های عربی و اسلامی برای مقابله با سازش با اشغالگران


رییس دفتر روابط عربی و اسلامی حماس در جریان کنفرانس نمایندگان پارلمان ها برای قدس از پارلمان های عربی و اسلامی خواست نوار غزه را یاری کرده و دولت های خود را برای منع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تحت فشار قرار دهند.

- رییس دفتر روابط عربی و اسلامی حماس در جریان کنفرانس "نمایندگان پارلمان ها برای قدس" از پارلمان های عربی و اسلامی خواست نوار غزه را یاری کرده و دولت های خود را برای منع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تحت فشار قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، خلیل الحیه، رییس دفتر روابط عربی و اسلامی حماس در این کنفرانس از پارلمان های عربی و اسلامی خواست دولت های خود را برای ممانعت از نفوذ عادی سازی روابط به این کشورها تحت فشار قرار داده و قوانینی را برای منع این عادی سازی و جرم انگاری آن وضع کنند.

وی امروز سه شنبه در کنفرانس نمایندگان پارلمان ها برای قدس تاکید کرد، قانون ناعادلانه انگلیس که حماس را یک سازمان تروریستی می داند، تنها حماس را هدف قرار نمی دهد، بلکه تجاوزی به کل ملت فلسطین است تا آن را تحت سلطه خود درآورد و نیز مقاومت مشروع را علیه این اشغالگر منزوی کند.

الحیه از پارلمان ها خواست با طرح های رژیم صهیونیستی در قدس و مسجدالاقصی پیرامون کوچاندن فلسطینیان و یهودی سازی مقابله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حماس از پارلمان های عربی و اسلامی برای مقابله با سازش با اشغالگران

درخواست حماس از پارلمان های عربی و اسلامی برای مقابله با سازش با اشغالگران