مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 16:052021-11-30سياسي

نماینده بجنورد: حق نوار مرزی برای کارکنان دولت در 16 استان برقرار شد


نماینده مردم 5 شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: حق نوار مرزی برای کارکنان دولت در استان خراسان شمالی از ماه آینده برقرار می شود.

- سیدمحمد پاکمهر، نماینده مردم 5 شهر استان خراسان شمالی در مکاتبات اداری تقاضا داشتیم که حق نوار مرزی مجدد برقرار شود.

 نماینده 5 شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: نهایتا با پذیرش اعمال ماده 91 توسط ریاست دیوان عدالت اداری امروز این موضوع مجدد در دیوان عمومی عدالت اداری رأی به برقراری حق نوار مرزی برای کارکنان این مناطق صادر شد و این حق شامل 16 استان نوار مرزی به ویژه کارکنان نوار مرزی خراسان شمالی نیز می شود که این می تواند خبری خوش و مسرت بخش برای کارمندان و کارکنان دولت در این مناطق باشدکه به احتمال بسیار بالا از ماه آینده این مبلغ ها برای کارمندان نوار مرزی پرداخت می شود.

وی افزود: معوقات گذشته نیز پرداخت خواهد شد و این کار باعث ماندگاری کارمندان در مناطق محروم می شود و خدمات بهتر و مطلوب تری نیز به مردم ارائه می دهند .

پاکمهر در پایان افزود: از کلیه عزیزانی که صبر و شکیبایی از خود نشان دادند و مطالبات خود را از طریق مجاری قانونی پیگیری کردند و به نتیجه رساندند تشکر و قدردانی می نمایم و این اطمینان را نیز خواهم داد که مسئله سهمیه سوخت این کارمندان را نیز پیگیر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بجنورد: حق نوار مرزی برای کارکنان دولت در 16 استان برقرار شد

نماینده بجنورد: حق نوار مرزی برای کارکنان دولت در 16 استان برقرار شد