مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 15:202021-11-30سياسي

آرا هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها قابل شکایت به دیوان عدالت اداری است


سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح الحاق یک تبصره به ماده 63 قانون انتخابات شوراها در جلسه امروز این کمیسیون، - سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح الحاق یک تبصره به ماده 63 قانون انتخابات شوراها در جلسه امروز این کمیسیون، تاکید کرد: با مصوبه امروز کمیسیون آرای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها حداثر ظرف 48 ساعت قابل شکایت به دیوان عدالت اداری است.

روح الله نجابت در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد:امروز کمیسیون دو دستور کار داشت.

در ابتدا طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 63 قانون شوراها که از شورای نگهبان اعاده شده بود به منظور رفع ایرادات مورد بررسی قرار گرفت.

شورای نگهبان ایراد مغایرت با اصل 173 قانون اساسی را به این طرح وارد دانسته بود.

وی در ادامه اظهار کرد: در جلسه امروز این ابهام بررسی شد و در نهایت آنچه به تصویب رسید عبارت است از آرا و تصمیات هیات مرکزی نظارت در خصوص تایید یا رد صلاحیت نامزدها و تایید و یا ابطال انتخابات منحصرا از حیث نقض قوانین و مقررات حداکثر ظرف مدت 48 ساعت پس از اعلام نظر هیئت مرکزی به داوطلب قابل شکایت به دیوان عدالت اداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرا هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها قابل شکایت به دیوان عدالت اداری است

آرا هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها قابل شکایت به دیوان عدالت اداری است