مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 15:102021-11-30اجتماعي

مدارس استان تهران تا 3 روز آینده غیر حضوری خواهد بود


سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به آلودگی هوا از غیرحضوری بودن مدارس استان تهران تا 3 روز آینده خبر داد.

- ، عابد ملکی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از روز شنبه پیش بینی می شد که شرایط هوا برای روزهای سه شنبه و چهار شنبه پایدار باشد و آلودگی هوا را داشته باشیم و شاخص ها بالای 150 بروند لذا طبق این موارد دستورالعمل ها ابلاغ و امروز برای بررسی مجدد جلسه تشکیل شد و مصوباتی اخذ شد.

ملکی با اشاره به مصوبات گفت: این تصمیمات مأخوذه شامل کنترل دقیق تر خودروهای بدون معاینه فنی و جلوگیری از تردد خودروهایی که دارای آلایندگی قابل رؤیت هستند، اعمال ممنوعیت تردد شبانه تمام خودروهای بزرگ سنگین مثل کامیون و تریلی و ترکیب کنندگان جرثقیل حمل مصالح و نخاله های ساختمانی، جلوگیری از همه ساخت و سازهایی که سبب تشدید آلودگی هوا می شوند، جلوگیری از روشن ماندن مینی بوس و اتوبوس ها در پایانه ها، نظارت ویژه جهت جلوگیری از سوزاندن شاخه و برگ ها و زباله ها و استقرار پایگاه های سیار فوریت های پزشکی مثل هلال احمر و اورژانس است.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه مدارس استان تهران تا 3 روز آینده غیر حضوری خواهد بود عنوان داشت: تعطیلی مراکز پیش دبستانی و برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس استان تهران تا 3 روز آینده غیر حضوری خواهد بود

مدارس استان تهران تا 3 روز آینده غیر حضوری خواهد بود