مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:252021-11-30بين الملل

تأکید حماس بر لزوم مقابله فلسطینیان با راهپیمایی پرچم شهرک نشینان


جنبش مقاومت اسلامی حماس به فراخوان صهیونیست ها برای برپایی راهپیمایی پرچم در شهرهای اللد و رمله در سرزمین های اشغالی 1948 واکنش نشان داد.

- جنبش مقاومت اسلامی حماس به فراخوان صهیونیست ها برای برپایی راهپیمایی پرچم در شهرهای اللد و رمله در سرزمین های اشغالی 1948 واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس امروز سه شنبه در بیانیه ای تاکید کرد که برپایی اینگونه راهپیمایی ها موجب تحریک احساسات و عواطف ملت فلسطین خواهد شد و اشغالگران صهیونیست قصد دارند با چنین اقدامات و رفتارهای نژادپرستانه ای بار دیگر تجاوزات علیه ملت و سرزمین فلسطین را ازسرگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، القانوع اشاره کرد که مسؤولیت هرگونه عواقب و پیامد برگزاری چنین راهپیمایی تحریک آمیزی متوجه دولت رژیم صهیونیستی است و طرح ها و برنامه های این رژیم در مقابل عزم و ارائه راسخ و پولادین ملت فلسطین راه به جایی نخواهد برد.

وی عموم فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی 1948 به ویژه ساکنان شهرهای اللد و رمله را به مقابله با شهرک نشینان اشغالگر و جلوگیری از برگزاری این راهپیمایی فراخواند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرده که سازمان های راست گرای یهودی درصدد برپایی راهپیمایی پرچم در روز یکشنبه آینده در شهرهای اللد و رمله در فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید حماس بر لزوم مقابله فلسطینیان با راهپیمایی پرچم شهرک نشینان

تأکید حماس بر لزوم مقابله فلسطینیان با راهپیمایی پرچم شهرک نشینان