مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-30اقتصادي

پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برای فرآورش حداکثری تلاش می کنند


سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: با انجام برنامه ریزی های دقیق و منسجم، اکنون پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و برای فرآورش حداکثری گاز تلاش می کنند.

- ایسنا/بوشهر سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: با انجام برنامه ریزی های دقیق و منسجم، اکنون پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و برای فرآورش حداکثری گاز تلاش می کنند.

احمد زمانی در بازدید از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: با توجه به فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز در کشور، همه تمهیدهای لازم در بخش های تولید و فرآورش اندیشیده شده است، پیش بینی های لازم انجام و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی با همه توان و به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه هستند.

وی ادامه داد: اگر هموطنان گاز را بهینه مصرف کنند، همه مردم حتی در دوردست ترین نقاط کشور می توانند از این نعمت الهی بهره مند شوند.

سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در ادامه، ضمن بازدید از قسمت های مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مجموعه شرکت ملی گاز ایران قدر زحمات تک تک عزیزان را می داند و همواره پشتیبان شما خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برای فرآورش حداکثری تلاش می کنند

پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برای فرآورش حداکثری تلاش می کنند