مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-30اقتصادي

پوشاک قاچاق آفت رشد صنعت داخل /وفور لباس بی کیفیتِ کیلویی در بازارها


عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: بهای تمام شده تولید پوشاک به دلیل سیاست های غلط افزایش چشمگیر دارد همچنین با واردات پوشاک قاچاق استوک مواجه هستیم بنابراین صنعت پوشاک کشور شدیدا تهدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مجید افتخاری امروز در نشست خبری پوشاک ایران در مواجهه با قاچاق، عملکردها و رویکردها، بیان کرد: مقام معظم رهبری امسال را با عنوان تولید، مانع زدایی و پشتیبانی نامگذاری کردند اما روندی که در 9 ماه گذشته از مسوولان دولتی شاهد هستیم چیزی جز مانع گذاشتن پیش روی تولید نبوده است.

  عضو هیات مدیره اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان تهران افزود: در دولت قبل مشکلات بحران آب و برق به وجود آمد و دولت جدید هم میراث دار این بحران ها است و بنابراین اقدام خاصی فعلا در جهت تولید صورت نگرفته است.

  وی با اشاره به مشکلات تامین مواد اولیه گفت: بی برنامگی در سطح وزارتخانه و بحران های جهانی در حوزه پنبه و نخ و افزایش قیمتی که هیچ تدبیری برای آن اندیشیده نشده است عملا مزیت رقابتی تولید کنندگان داخل را از بین می برد و کماکان تولید کننده با انواع موانع مواجه است.

  افتخاری اظهار داشت: افزایش شدید نرخ ارز و بحران های بوجود آمده وضع تولید را با مشکلات فراوان می کند و تولید کنندگان هر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشاک قاچاق آفت رشد صنعت داخل /وفور لباس بی کیفیتِ کیلویی در بازارها

پوشاک قاچاق آفت رشد صنعت داخل /وفور لباس بی کیفیتِ کیلویی در بازارها