مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-30دانش

13 استاد دانشکده داروسازی مشهد جزو یک درصد دانشمندان پراستناد جهان هستند


سرپرست دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 13 نفر از اعضای هیات علمی این دانشکده در لیست یک درصد دانشمندان پراستناد جهان قرار دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 13 نفر از اعضای هیات علمی این دانشکده در لیست یک درصد دانشمندان پراستناد جهان قرار دارند.

دکتر بی بی مرجان رضوی اظهار کرد: دانشکده داروسازی مشهد در سال 1350 تأسیس شده و در نیم قرن اخیر افتخارات متعددی را در دوران مختلف داشته است از جمله شاخص ترین افتخارات آموزشی دانشکده داروسازی مشهد می توان به قبولی 100 درصدی دانشجویان در آزمون جامع داروسازی کشور در شهریور و اسفند 1399 و 97 درصد قبولی در شهریور 1400 اشاره کرد، آزمونی که هر سال در دو نوبت برگزار می شود.

استاد گروه سم شناسی و داروشناسی دانشکده داروسازی مشهد و دانشمند یک درصدی پراستناد جهان اضافه کرد: از دیگر افتخارات دانشکده داروسازی مشهد می توان به کسب رتبه های برتر 2.

5 درصد در تمام آزمون های جامع 180 واحدی و کسب قبولی 100 درصدی دانشجویان معزز شاهد در سه آزمون جامع داروسازی برگزار شده از ابتدا تاکنون اشاره کرد.

رضوی با بیان اینکه تعداد 13 نفر از اعضای هیأت علمی دانشکده داروسازی مشهد در لیست یک درصد دانشمندان پراستناد جهان هستند، خاطرنشان کرد: دانشکده داروسازی مشهد در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 استاد دانشکده داروسازی مشهد جزو یک درصد دانشمندان پراستناد جهان هستند

13 استاد دانشکده داروسازی مشهد جزو یک درصد دانشمندان پراستناد جهان هستند