مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-30سياسي

بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و نیروهای جوان و کارآمد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: از نخبگان دانشگاهی و نیروهای جوان و کارآمد پرورش یافته در دانشگاه استفاده خواهیم کرد.

- ، احمدرضا دالوند امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه امام (ره) فرمودند دانشگاه مبدا همه تحول ها است؛ اظهار داشت: منشأ توسعه یافتگی جوامع براساس دانش آن است و کانون اصلی این موضوع دانشگاه است.

وی با بیان اینکه اگر دانشگاه می خواهد در این مسیر حرکت کند باید در بحث تولید علم پیشگام باشد، تصریح کرد: دانشگاه باید ارتباط خود را با جامعه و مدیران ارشد خارج از دانشگاه نزدیک تر کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: تولید علم در دانشگاه باید متناسب با نیاز جامعه باشد و در این راستا باید ارتباط عمیقی را با جامعه برقرار کنیم و امیدواریم در این مسیر جدید و گام جدیدی که برداشته شده بیش از پیش به این سمت برویم.

دالوند با اشاره به ضرورت آموزش و تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص و متعهد گفت: این مسئله از موضوعات اساسی و مهمی بوده که جامعه اداری ما با این چالش مواجه است؛ مدیران و کارشناسانی که در سیستم های اداری داریم از لحاظ علمی و فناوری های نوین به روز نیستند و دانشگاه می تواند در این زمینه کمک وافری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و نیروهای جوان و کارآمد

بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و نیروهای جوان و کارآمد