مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-30سياسي

درخواست رؤسای دانشگاه ها برای کمک بودجه ای ویژه بازگشایی حضوری


رؤسای دانشگاه ها در سی و چهارمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور به میزبانی دانشگاه تهران، خواستار کمک بودجه ای ویژه بازگشایی حضوری دانشگاه ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، سی و چهارمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور به منظور بحث و بررسی در خصوص وضعیت بودجه دانشگاه ها در لایحه بودجه سال 1401، تأمین منابع مالی همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها و مسائل جاری دانشگاه ها در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد.

سید محمد مقیمی، در سی و چهارمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور، گفت: درخواست فوری که از سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی داریم این است که اعتبار مناسب برای اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها در بودجه 1401 دانشگاه ها دیده شود و همچنین منبع پایداری برای همسان سازی در نظر گرفته شود.

رییس دانشگاه تهران افزود: کارکنان دانشگاه منتظر هستند تا شاهد افزایش منطقی و مناسب در حقوق هایشان باشند.

بنابراین از سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان مجلس انتظار داریم همان طور که در راستای رفع اشکالات در زمینه همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دقت نظر به خرج می دهند، جبران لازم برای حقوق کارکنان نیز صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رؤسای دانشگاه ها برای کمک بودجه ای ویژه بازگشایی حضوری

درخواست رؤسای دانشگاه ها برای کمک بودجه ای ویژه بازگشایی حضوری