مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-30سياسي

برگزیدگان جشنواره عکس «سرو روان» اعلام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، جشنواره عکس سرو روان که به همت خانه عکاسان ایران و با موضوع عکاسی از جلوه های عشق خالص و کم نظیر مردم به شهید حاج قاسم سلیمانی و زنده نگه داشتن یاد ایشان در ایام مراسم سالگرد شهادت وی .

- جشنواره عکس سرو روان که با موضوع عکاسی از جلوه های عشق خالص مردم به شهید حاج قاسم سلیمانی و زنده نگه داشتن یاد ایشان برگزار شد، برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، جشنواره عکس سرو روان که به همت خانه عکاسان ایران و با موضوع عکاسی از جلوه های عشق خالص و کم نظیر مردم به شهید حاج قاسم سلیمانی و زنده نگه داشتن یاد ایشان در ایام مراسم سالگرد شهادت وی علیرغم وجود محدودیت های بهداشتی برگزار شده بود، برگزیدگان خود را شناخت.

این جشنواره در دی ماه سال 99 برگزار شده و در همان موعد مشخص داوری آن صورت پذیرفت، اما به علت شیوع مجدد ویروس کووید 19 و موج های پی در پی، با وقفه مواجه شد.

با توجه به کاهش اپیدمی بیماری و امید به برگزاری نمایشگاه و همچنین نزدیک شدن به سالگرد شهادت سردار دل ها، اسامی برگزیدگان به شرح ذیل اعلام می شود:احمد ظهرابی جمکرانی (یک اثر)، آرشیده شاهنگی (دو اثر)، الهام ترکمن (دو اثر)، پژمان مولایی (یک اثر)، تهمینه رح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره عکس «سرو روان» اعلام شدند

برگزیدگان جشنواره عکس «سرو روان» اعلام شدند